Your Cart

Миграция на онлайн магазин

Миграцията на онлайн магазин е един от най-сложните технологични процеси, които често са обвързани с изграждане или обновяване на онлайн магазин.

Безпроблемно можем да мигрираме онлайн магазини от различни видове платформи, като това по никакъв начин няма да навреди на класирането на магазина.

Причини за необходимост от миграция

  • Имате затруднен чекаут процес по финализиране на поръчка
  • Плащате за скъп хостинг, а скоростта на магазина е все така бавна
  • Имате нужда от автоматизация и оптимизация на бизнес процеси
  • Необходимост от маркетингови инструменти
  • Дизайнът ви е остарял и отблъсква потребителите

Всички съществуващи връзки на магазина ще бъдат задълбочено анализирани и пренасочени към новите. Клиентите ще могат безпроблемно да продължават да разглеждат онлайн магазина, така че да не усетят разлика в сърфирането.

Реализирани миграции от нашите проекти с eCommerce платформи като:

  • WordPress
  • Joomla
  • Magento
  • Seliton
  • SummerCart
  • CloudCart
  • Gombashop
  • Shopify
  • Индивидуално написани системи (Custom CMS)
  • Други алтернативни готови платформи

Миграция на продукти и категории

Тази част от миграцията е най-лесната и приятна част. В нея независимо от типа на платформата, експортираме в удобен за нас формат, цялата налична съществуваща информация. С помощта на Excel, XML, CSV, php скриптове или SQL команди извличаме информацията от вашия онлайн магазин.

Събираме и обобщаваме цялата информация в един семпъл и удобен Excel документ, който ще използваме за импортиране към нашата OpenCart платформа за онлайн магазин

Цялата информация е събрана и е готова да бъде коригирана, да се изчистят грешки, натрупвани с години, и по този начин да се унифицират всички видове стойности. Новата информация ще бъде прилежна и добре изглеждаща.

Преди да се извърши импортиране на информацията е възможно да се направят и други допълнителни корекции на структурата, така че да създадем друг потребителски път и трафика на сайта да минава през него. Това от своя страна ще промени потока на трафик и значително ще промени и подобри класирането ви в Google.

Много често в практиката ни срещаме онлайн магазини, чийто структури са били погрешно изградени или променяни във времето. Били са добавени нови и нови категории, които не са на едно логическо ниво, спрямо други главни категории. Накрая става така, че потребителите и Google робот се объркват кои са важните секции в онлайн магазина.

Практиката ни показва, че само с преструктурирането на един вече действащ магазин и няколко правилни спазени техники за OnPage SEO оптимизация, магазините постигат блестящ резултат, а органичния трафик се покачва с драстични скокове.

Миграция на клиенти

В случай, че имате голяма база данни от клиенти и не желаете да загубите тяхната регистрация, не се безпокойте.

Цялата налична информация за вече регистрираните потребители ще бъде налична и актуална и на новия ви онлайн магазин, без да безпокоим вашите клиенти с и-мейли или съобщения да се пререгистрират. Информацията, която може да се прехвърли към новата база данни е:

  • Име и Фамилия
  • Държава, населено място и областен град
  • Личен адрес или офис на куриер за получаване на поръчки
  • Клиентска група
  • Отстъпки и индивидуални намаления

Преди да бъдат прехвърлени, можете да направите своите корекции и да актуализирате своята клиентска база данни или да асоциирате различните клиенти към различни клиентски групи.

Такива групи могат бъдат VIP клубове, търговци на едро, клиенти с постоянна отстъпка, мъжки и женски групи и т.н. - всичко зависи изцяло от вашата бизнес концепция и нуждите, за които ще ги използвате.

Миграция на поръчки

Това е най-сложната част от прехвърлянето на информация онлайн. Поръчката на всеки клиент е обвързана с множество логики във всяка система. Особено внимание се обръща и за онлайн магазини, които пазят дълго време поръчки в системата, а през това време трият продукти от магазина.

Така логическите връзки между поръчка и продукти се загубва и реално става почти невъзможно прехвърлянето към нова система. Информацията, която е била налична към момента на създаване на поръчка не е същата към момента на прехвърляне.

Същото правило важи и за клиенти, които са били регистрирани към момента на създаване на поръчки и поради някаква причина не са вече регистрирани клиенти към момента на прехвърляне.

Поради тези логически спецификации, миграцията на поръчки е невъзможно технически изпълнима.

Можем да ви предложим да се прехвърлят всички поръчки, чиято информация е възможна за прехвърляне към момента на миграция на поръчки, но винаги е най-добре да се започне на чисто и наново.

В такъв случай се прави архив на вашия стар онлайн магазин или ако не е възможно поради изтичане на предплатен план за използване на онлайн магазин се експортира цялата налична информация за вашите поръчки и  се управлява в алтернативни формати като Excel, CSV, XML, Google Spreadsheet и др.

Запитване за миграция на онлайн магазин

Ако имате специфичен онлайн магазин, който е необходимо да се мигрира към по-мощна и по-надеждна платформа за онлайн магазин, не се колебайте да се свържете с нас за безплатна консултация.

Изпратете ни запитване

Този уеб сайт използва бисквитки. Те ни помагат да подобряваме вашето удобство в сайта.