Your Cart

Изработка на лого

Логото е най-лесният и бърз начин да се представи основната дейност на всеки бизнес. 

Всяка фирма се нуждае от идентичност, с която да може да се отличава.

Логото е това, което ще ви направи бързо разпознаваеми и уникални.

Ефектът на логото

Едно малко изображение, а толкова много значения

Изработката на лого е задължителна част за всеки бизнес. Освен на вашия уеб сайт, логото се използва като отличителен белег на брошури, материали, автомобили и други фирмени рекламни материали.

Опознаване на бизнес

Преди да се пристъпи към самата изработка на логото е нужно да се запознаем с вашия бизнес. Да разберем кои са вашите дейности, бизнес цели и мисия. Това се случва с попълването на вече подготвен кратък въпросник за лого.

Цветове на лого

При изработката на лого се съобразяваме изцяло с вашата фирмена идентичност. Такива цветове могат да се вземат от съществуващи фирмени предмети, опаковки на продукти, интериорни цветове на офис помещения и др.

В случай, че нямате такива ви изготвяме наше предложение, изцяло съобразено с вашите цветови предпочитания.

Резолюция на лого

Логото трябва да бъде изработено във векторен формат, за да може да бъде разгънато без да се наруши качеството на изображението (да се пикселизира), като така да се използва за всякакъв тип нужди:

  • Изработка на банери
  • Печат на флаери
  • Облепване с фолио
  • Брандиране на автомобили
  • Плакати и билбордове
  • Други рекламни материали

Креативност на лого

Изработката на логото е креативен процес, в който е нужно по най-синтезиран вид да се представи най-основната дейност на бизнеса, с цел запомняне на марката и възможността клиентите да отличават бранда от другите конкуренти.

Видове лога

Съществуват няколко основни вида лога, като те са най-вече текстови, графични и смесени видове:

  1. Съкращения и монограми - в този случай се използва в съкратен вариант наименованието на фирмата, чрез няколко букви например HP (Hewlett-Packard), HBO, NASA и други запазени марки на 2, 3 или повече думи, с цел по-лесно запомняне на инициалите. Логотата на буквите и монограмите са най-добрият вариант за компании с многословни имена.
  2. Търговски марки с изписан шрифт - изписва се обикновено, когато фирмата има кратко и ясно име (например Google, Coca Cola и т.н.) Логата с думи имат за цел да се фокусираме върху самото име на компанията, а типографията играе ключова роля. Тя предава същността и характера на бизнеса.
  3. Картинни лога и символи - в тях се включват всички лога с иконка, пиктограми, символи и други визуални изображения, които са емблематични за фирмата (например Apple, Android, Twitter и др.). Тези лога са идеалният начин да бъдете запомнени по лесен начин от вашите клиенти, но не е подходящ за ново стартиращи търговци, чиято търговска марка още не се е наложила на пазара.
  4. Абстрактни лога - специфични видове лога подобни на логата с изображения, икони, но са включени и геометрични фигури (например Adidas, Pepsi и др.) С помощта на абстрактното лого, можете да предадете какво символизира марката.
  5. Лога с талисмани - най-често биват цветни, забавни, с карикатурни изображения. В повечето случаи това е най-краткият път да представите лицето на марката, персонаж на вашия бизнес (например KFC, Mr Proper, Hippoland)
  6. Комбинирани лога - обикновено съдържат текстове, графични знаци или талисмани. Този тип лого може да се използва за предварителна маркетинг тактика. В случай, че имате дългогодишна визия за марката ви, която в края си ще бъде само със символ/талисман. (например BurgerKing, Lacoste и др.)
  7. Емблеми - емблематичното лого е шрифт във символ или икона. Най-често такива лога са създадени за училища, организации с нестопанска цел, автомобили, държавни агенции, хотели и др. (например Starbucks, Costa Coffee и др.)

Задание за дизайн на лого

Добре е предварително да сте уточнили следните въпроси:

  • Какъв цвят според вас е най-подходящ за вашето ново лого?
  • Искате ли по-изчистен или по-орнаментен дизайн на логото?
  • В коя сфера на дейност (ще) оперира вашата фирма?
  • Каква е таргет групата на клиентите на вашите продукти (луксозни или масови стоки/услуги)?
  • Искате ли със запазения знак да подчертаем регионалния характер на продуктите или услугите ви?

Полезно за нас ще бъде да ни изпратите лога, които харесвате. Така ще се ориентираме какъв е вашият вкус и какъв запазен знак ще е най-подходящ за вас. Попълните нашият въпросник за изработка на лого.

Цени и пакети за лого дизайн

От практиката ни сме стигнали до заключението, че най-често за по-лесен избор на лого са необходими 3 концепции. Освен тях ви предлагаме и още два пакета.

Пакети за изработка на логоЦена
Пакет SILVER - 1 концепция на лого250 лв.
Пакет GOLD - 3 концепции на лого450 лв.
Пакет PLATINUM - 5 концепции на лого650 лв.
Дизайн на лого по предварително заданиеПо договаряне

*Всички посочени цени са в български лева и без вкл. ДДС. Всеки пакет включва формати .ai, .eps, .png, .jpg

Формати на лого и какво ще получите

При проектиране на запазен знак предоставяме на клиентите дизайна в най-популярните дигитални формати. На първо място изпращаме логото в най-използвания формат JPG, който е подходящ за web приложения, вмъкване в текстообработващи и презентационни програми. Другите формати на лого дизайна са  .ai, .eps, .png, .jpg. Те вече са на векторна основа, подходящи за всички възможни приложения.

Запитване за изработка на лого

В случай, че имате лого, което бихте искали да замените или пък тепърва ви предстои да създадете, не се колебайте да се свържете се нас за безплатна консултация.

Изпратете ни запитване

Този уеб сайт използва бисквитки. Те ни помагат да подобряваме вашето удобство в сайта.